Bögre
sokoldalú felhaszálás
Egyediség
Zománcozott fém bögre, egyedi illusztrációval és felirattal. Garantáltan örömet okoz, annak aki kapja.
remek választás
Minőség
Ez a strapabíró fém bögre megfelelő ajándék lehet a nekünk fontos személy számára, legyen szó bármilyen alkalomról.
modern design
Stílus
Ha stílusosan szeretnéd elfogyasztani kedvenc italod, akkor szerintünk ez egy egyértelmű választás.
Ajándékutalvány
Azon töröd a fejed, mi lenne a tökéletes minta, és nem tudod eldönteni, melyik vidám darabot válaszd szerettednek? Van egy egyszerű megoldásunk számodra: Az elektronikus ajándékutalvány.
Értékét Te szabod meg, az ünnepelt kínálatunkból szabadon BÁRMILYEN termékünkre fel tudja majd használni.
az alábbi elérhetőségeinken keress bizalommal!
Gyakori kérdések
Szállítás és fizetés
Ha a rendelés még nem került elküldésre ill. még nincs feldolgozás alatt, ez esetben még módosítható a szállítási cím és dátum. Kérünk, ez esetben haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ezen a telefonszámon: +36 30861 8056
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Megrendelésedet 3-féle módon lehet kifizetni – bankkártyával, banki utalással vagy személyesen Debrecenben. A kosárban, kérjük válaszd ki a kívánt fizetési módot.
Online kártyás fizetés: miután létrehoztad a megrendelést, oldalunk átirányít az online fizetési felületre, ahol kifizetheted a rendelést. Ez a leggyorsabb és leghatékonyabb fizetési mód. Kérünk, ne zárd be az oldalunkat a megrendelés befejezése után, mert a fizetési felület működése megszakad. Abban az esetben, ha nem sikerül kifizetned a rendelést, fél órán belül kapsz egy emailt olyan hivatkozással, ahol a fizetést megismételheted. Ha ez a kísérlet is sikertelen, ne habozz kapcsolatba lépni velünk, és módosítjuk a rendelésben a fizetési opciót.
Banki utalás: a rendelés összegének átutalása bankszámlánkra a küldött fizetési felszólítás adatai szerint, az összeg beérkezése után azonnal elkészítjük a csomagot.
Személyes átvétel:
A szállítási idő attól is függ, melyik terméket rendelted meg. Ideális esetben csomagodat 2-4 munkanapon belül szállítjuk, ha a rendelésben feltüntetett feltételezett szállítási időt nem határoztad meg másképp.
Csomagod elküldése után küldünk egy visszaigazoló emailt, melyben megtalálod a csomag számát és a csomagkövető linket. A csomag szállítási állapotát és várható kézbesítését a kézbesítő nyomkövető oldalán ellenőrizheted.
Igen, lehetséges.
Vásárlás menete
A kupon kódját a kosárban e rendelés rögzítésének első lépésében szükséges érvényesíteni, a kódot a „Kedvezmény kupon” ablakba szükséges beírni. Ezután kérjük kattints az “IGÉNYLÉS” gombra. A kódokat nagybetűvel és szóközök nélkül kell beírni az ablakba.
Miután létrehoztad a rendelést, megerősítő üzenetet küldünk email címedre, mely értesít a rendelés részleteiről és arról, hogy ennek feldolgozása megkezdődött. Ez az email gyakran a kéretlen levelek közé (spam mappába) kerül, ezért azt javasoljuk, hogy ezt a mappát is mindig ellenőrizd le. A megfelelően kitöltött és rögzített rendelés feltétele, a kosárban lévő megrendelési folyamat 4.lépésében a “BEFEJEZNI A RENDELÉST fizetési kötelezettséggel“ feliratra való rákattintás.
Telefonhívások alapján nem hozhatunk létre megrendeléseket, mivel fontos, hogy írásban megerősítsd megrendelésedet és személyes adataidat. Így elkerüljük az esetleges félreértéseket. 🙂
Elég kiválasztani a főmenüben azt a kategóriát, amelyből szeretnél válogatni vagy pedig a megnyitott kategóriák között keresgélhetsz.
Az átirányítás után a megjelölt kategóriában kiválaszthatod a termék képére való kattintással a konkrét mintát. Ha a terméket külön ablakban nyitod meg, akkor megnézheted a termékről készült többi képet is és kiválaszthatod a megfelelő méretet.
Válaszd ki a kép mellett jobbra a megfelelő méretet. Mindegyik méretnél meg van adva a várható szállítási határidő. Ha ez a dátum megfelel neked, kattints a “Kosárba helyez“ gombra. Ez után a fenti jobb sarokban megjelenik a bevásárló KOSÁR. Ha erre az ablakra kattintasz, akkor átlépsz a bevásárló kosaradba, melyben befejezheted rendelésedet. A rendelés befejezéséhez szükséges kitölteni a kötelező mezőket, adatokat a rendelés kézbesítésével és fizetésével kapcsolatban.
Kattintás után a kosárba jutsz, ahol szükséges kitölteni az összes részletet, a szállítási- és fizetési feltételekkel együtt. Szükség esetén szívesen segítünk.
Reklamáció/ Termék visszaküldése
A legfőbb feltétel az, hogy a termék használatlan, viseletlen és mosatlan legyen, valamint tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke). Elveszett csomag esetében szükséges a feladási igazolás (feladóvevény) beküldése email címünkre. Ha hibás terméket kézbesítettünk, kérünk, küldj nekünk róla képet a info@tura-mania.hu email címünkre.
Ha a rendelt termék nem nyerte el tetszésedet, akkor indoklás nélkül 30 napon belül visszaküldheted vagy kérheted annak cseréjét. A termék visszaküldéséhez kérjük nyisd meg az online reklamációs asszisztens weboldalát:és ezen belül rögzítsd kérelmedet.
Túramánia Shop
Debrecen 4026
Darabos utca 4. szám 9/51.
* a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának helyszíne, ezért maga a feldolgozás hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozás után értesíteni fogunk emailben.
Sajnos nem, pénzt kizárólagosan bankszámlára utalunk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvánnyal.
Sajnos nem, viszont a cseretermék elküldésének költségeit mi álljuk. Ezért szeretnénk megkérni, hogy a reklamálni kívánt termékeket ne utánvétes csomagban postázd, hanem ajánlott levélként/csomagként.
A visszaküldéssel keletkezett postadíjat csak abban az esetben térítjük meg, ha sérült, hibásan elküldött termék érkezett meg vásárlónknak.
A info@tura.mania.hu email címen érdeklődhetsz arról, hogy a csomagod megérkezett-e a virtuális irodánkba. Ha a termék cseréjét kérted, szintén számolnod kell azzal a lehetőséggel, hogy a kért termék nincs a raktáron. Ilyen esetben meg kell rendelnünk a beszállítónktól, s a feldolgozási folyamat hosszabb lehet. Minden-esetre mi reklamációs részlegünkön is szorgalmasan dolgozunk, hogy vásárlóink elégedettek lehessenek, és kérelmük vagy reklamációjuk mihamarabb megoldódjon. 🙂
Vásárlói vélemények
Rólunk mondtátok