A ti kedvenceitek

8.900 Ft

8.900 Ft

8.900 Ft

8.900 Ft

soha nem megy ki a divatból

Egyediség

Minden termékünket a túrázás és a természet ihlette. Legyen szó egy darabról, vagy akár többről – mi elkészítünk szinte bármit.

kellemes viselet

Minőség

Utazáshoz, túrázáshoz vagy a hétköznapokra is ideális. A pólók anyagválasztásánal  és festésnél a tartóssága a fő szempont.

rugalmasság

Gyorsaság

A rendelést leadását követően 1 héten belül megkapod  az egyedi pólódat.

Ajándékutalvány

Group-73.png

Azon töröd a fejed, mi lenne a tökéletes minta, és nem tudod eldönteni, melyik vidám darabot válaszd szerettednek? Van egy egyszerű megoldásunk számodra: Az elektronikus ajándékutalvány.

Értékét Te szabod meg, az ünnepelt kínálatunkból szabadon BÁRMILYEN termékünkre fel tudja majd használni. 

Ha kérdésed merülne fel a rendelés elküldésével kapcsolatban,
az alábbi elérhetőségeinken keress bizalommal!

telefon

+36 30 861 8056

facebook chat

Túramániashop Outdoor kollekció

e-mail

info@tura-mania.hu

Gyakori kérdések

Szállítás és fizetés

Ha a rendelés még nem került elküldésre ill. még nincs feldolgozás alatt, ez esetben még módosítható a szállítási cím és dátum. Kérünk, ez esetben haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal ezen a telefonszámon:  +36 30861 8056

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Megrendelésedet 3-féle módon lehet kifizetni – bankkártyával, banki utalással vagy személyesen Debrecenben. A kosárban, kérjük válaszd ki a kívánt fizetési módot.

Online kártyás fizetés: miután létrehoztad a megrendelést, oldalunk átirányít az online fizetési felületre, ahol kifizetheted a rendelést. Ez a leggyorsabb és leghatékonyabb fizetési mód. Kérünk, ne zárd be az oldalunkat a megrendelés befejezése után, mert a fizetési felület működése megszakad. Abban az esetben, ha nem sikerül kifizetned a rendelést, fél órán belül kapsz egy emailt olyan hivatkozással, ahol a fizetést megismételheted. Ha ez a kísérlet is sikertelen, ne habozz kapcsolatba lépni velünk, és módosítjuk a rendelésben a fizetési opciót.

Banki utalás: a rendelés összegének átutalása bankszámlánkra a küldött fizetési felszólítás adatai szerint, az összeg beérkezése után azonnal elkészítjük a csomagot.

Személyes átvétel: 

A szállítási idő attól is függ, melyik terméket rendelted meg. Ideális esetben csomagodat 2-4 munkanapon belül szállítjuk, ha a rendelésben feltüntetett feltételezett szállítási időt nem határoztad meg  másképp.

Csomagod elküldése után küldünk egy visszaigazoló emailt, melyben megtalálod a csomag számát és a csomagkövető linket. A csomag szállítási állapotát és várható kézbesítését a kézbesítő nyomkövető oldalán ellenőrizheted.

Vásárlás menete

A kupon kódját a kosárban e rendelés rögzítésének első lépésében szükséges érvényesíteni, a kódot a „Kedvezmény kupon” ablakba szükséges beírni. Ezután kérjük kattints az “IGÉNYLÉS” gombra. A kódokat nagybetűvel és szóközök nélkül kell beírni az ablakba.

Miután létrehoztad a rendelést, megerősítő üzenetet küldünk email címedre, mely értesít a rendelés részleteiről és arról, hogy ennek feldolgozása megkezdődött. Ez az email gyakran a kéretlen levelek közé (spam mappába) kerül, ezért azt javasoljuk, hogy ezt a mappát is mindig ellenőrizd le. A megfelelően kitöltött és rögzített rendelés feltétele, a kosárban lévő megrendelési folyamat 4.lépésében a “BEFEJEZNI A RENDELÉST fizetési kötelezettséggel“ feliratra való rákattintás.

Telefonhívások alapján nem hozhatunk létre megrendeléseket, mivel fontos, hogy írásban megerősítsd megrendelésedet és személyes adataidat. Így elkerüljük az esetleges félreértéseket. 🙂

Elég kiválasztani a főmenüben azt a kategóriát, amelyből szeretnél válogatni vagy pedig a megnyitott kategóriák között keresgélhetsz.

Az átirányítás után a megjelölt kategóriában kiválaszthatod a termék képére való kattintással a konkrét mintát. Ha a terméket külön ablakban nyitod meg, akkor megnézheted a termékről készült többi képet is és kiválaszthatod a megfelelő méretet.

Válaszd ki a kép mellett jobbra a megfelelő méretet. Mindegyik méretnél meg van adva a várható szállítási határidő. Ha ez a dátum megfelel neked, kattints a “Kosárba helyez“ gombra. Ez után a fenti jobb sarokban megjelenik a bevásárló KOSÁR. Ha erre az ablakra kattintasz, akkor átlépsz a bevásárló kosaradba, melyben befejezheted rendelésedet. A rendelés befejezéséhez szükséges kitölteni a kötelező mezőket, adatokat a rendelés kézbesítésével és fizetésével kapcsolatban.

Kattintás után a kosárba jutsz, ahol szükséges kitölteni az összes részletet, a szállítási- és fizetési feltételekkel együtt. Szükség esetén  szívesen segítünk.

Reklamáció/ Termék visszaküldése

A legfőbb feltétel az, hogy a termék használatlan, viseletlen és mosatlan legyen, valamint tartalmazza az összes szükséges megjelölést (vonalkód, címke). Elveszett csomag esetében szükséges a feladási igazolás (feladóvevény) beküldése email címünkre. Ha hibás terméket kézbesítettünk, kérünk, küldj nekünk róla képet a info@tura-mania.hu email címünkre.

Ha a rendelt termék nem nyerte el tetszésedet, akkor indoklás nélkül 30 napon belül visszaküldheted vagy kérheted annak cseréjét. A termék visszaküldéséhez kérjük nyisd meg az online reklamációs asszisztens weboldalát:és ezen belül rögzítsd kérelmedet. 

Túramánia Shop

Debrecen 4026

Darabos utca 4. szám  9/51.

* a feltüntetett cím nem a reklamációk feldolgozásának helyszíne, ezért maga a feldolgozás hosszabb időt vehet igénybe. A feldolgozás után értesíteni fogunk emailben.

Sajnos nem, pénzt kizárólagosan bankszámlára utalunk vissza, semmilyen körülmények között nem térítünk postai utalvánnyal.

Sajnos nem, viszont a cseretermék elküldésének költségeit mi álljuk. Ezért szeretnénk megkérni, hogy a reklamálni kívánt termékeket ne utánvétes csomagban postázd, hanem ajánlott levélként/csomagként.
A visszaküldéssel keletkezett postadíjat csak abban az esetben térítjük meg, ha sérült, hibásan elküldött termék érkezett meg vásárlónknak.

A info@tura.mania.hu email címen érdeklődhetsz arról, hogy a csomagod megérkezett-e a virtuális irodánkba. Ha a termék cseréjét kérted, szintén számolnod kell azzal a lehetőséggel, hogy a kért termék nincs a raktáron. Ilyen esetben meg kell rendelnünk a beszállítónktól, s a feldolgozási folyamat hosszabb lehet. Minden-esetre mi reklamációs részlegünkön is szorgalmasan dolgozunk, hogy vásárlóink elégedettek lehessenek, és kérelmük vagy reklamációjuk mihamarabb megoldódjon. 🙂

Vásárlói vélemények

Rólunk mondtátok

"A minőség tökéletes, pontosan azt kaptam, amit vártam! Bátran ajánlom mindenkinek 🥰"
Anna
"Köszönöm szépen, meg vagyok elégedve az ügyintézéssel, a póló minősége és mérete megfelelő. A megajándékozott is nagyon örült. 👏🙂"
Tamás
"Gyors és hibátlan teljesítés. A poló anyaga jó. Mérete pontos. A kért minta gyönyörű, mind színben, mind kontúrban. Csak ajánlani tudom. Nálam 5* 🙂"
Lili